söndag 21 mars 2010

Avslut

Det var verkligen jättebra avslutning på en bra kurs! jag skulle vilja skriva några sista rader i bloggen nu innan nästa kurs tar vid. Under de här fem veckorna på HDK så kommer jag framförallt ha med mig tankar kring den gruppprocess som vi har gått ignom. Tänk vad genomtänkta arbetsmetoder kan påveka gruppen, arbetet och lärandet!

Jag vill gärna skriva mycke mer om vad de här veckorna gjort för min personligutveckling, om den konstnärliga processen samt om relevansen i yrkesutbildningen. Men tror jag har skrivit en hel del om just det i innan.
Bloggen är för övrigt en toppenmetod som jag nu på näst sista vecka kommit fram att ha med mig i mitt kommande yrkesliv!
Jag tackar för hela kursen både Katti och alla arbetsgruppen och lycka till nästa vetenskaplig kurs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar